Կենսագրություն / Биография / Biography


Խաչանուշ Երեմի Սարգսյանը ծնվել է 1950 թ. Վայոց ձորի մարզի Խաչիկ գյուղում: 1957թ. ընդունվել է տեղի միջնակարգ դպրոցը և 1967թ ավարտել այն: Նույն թվականին ընդունվել է Երևանի Խ. Աբովյանի անվան Հայկական Պետական մանկավարժական ինստիտուտի կենսաբանա-քիմիական ֆակուլտետի քիմիայի բաժինը`ստանալով քիմիայի ուսուցչի որակաորում: 1971 թ աշխատանքի է անցել Վայոց ձորի մարզի Ռինդի միջնակարգ դպրոցում: 1972թ ընտրվել է ՀԼԿԵՄ Եղեգնաձորի շրջանային կոմիտեի քարտուղար` ղեկավարելով դպրոցական բաժինը: 1976թ. ընտրվել է, որպես շրջկոմի երկրորդ քարտուղար`շարունակելով ղեկավարել դպրոցական բաժինը:
/
Хачануш Ереми Саргсян родился в 1950 году. в селе Хачик Вайоцдзорской области. 1957 г. поступил в местную среднюю школу и окончил ее в 1967 году. В том же году он был принят в Ереванский государственный университет. Химического факультета биолого-химического факультета Армянского государственного педагогического института имени Абовяна, получив квалификацию учителя химии. В 1971 году начал работать в Риндской средней школе Вайоцдзорской области. В 1972 году избран секретарем Ехегнадзорского райкома ВУЗЭМ, возглавив школьный отдел. 1976 г. был избран вторым секретарем райкома, продолжая руководить школьным отделом.
/
Khachanush Yeremi Sargsyan was born in 1950. in Khachik village of Vayots Dzor marz. 1957 entered the local secondary school and graduated in 1967. In the same year, he was admitted to Yerevan State University. Chemistry Department of the Faculty of Biology and Chemistry of the Armenian State Pedagogical Institute named after Abovyan, receiving the qualification of a chemistry teacher. In 1971, he started working at Rind secondary school in Vayots Dzor marz. In 1972, he was elected secretary of the Yeghegnadzor regional committee of HLCEM, leading the school department. 1976 was elected as the second secretary of the district committee, continuing to lead the school department.

Ծրագրեր / Программы / Programs


Աշխատանքային գործունեության ընթացքում իրականացրել է հետևյալ գրանտային ծրագրերը` նպաստելով ու. հաստատության առաջընթացին: 1998թ քոլեջի բազայի վրա իրականացվել է ,,Փոքր բիզնես,, ծրագիր 1, բարձրագույն կրթությամբ գործազուրկների համար: 1997թ ստեղծվել է համակարգչային ուսուցման կենտրոն ,,ՓԵ,, կազմակերպության օժանդակությամբ: 2001թ. ինտերնետային կենտրոնի հիմնադրում ինտերնետային մատչելիության ծրագրի շրջանակներում: 2002թ իրականացվել է ,,Ընդդեմ համամարդկային ոճրագործությունների,, ծրագիրը, որի շրջանակներում տպագրական, հրատարակչական աշխատանքներ են ծավալվում:: 1997թ-ից զբաղվում է նաև համակարգչային գրաֆիկայով, ունեմ շուրջ 1000 ստեղծագործություններ, որից 130 աշխատանք ներկայացվել է Ավստրիայում կազմակերպված համակարգչային միջազգային ցուցահանդեսին: 2002թ. հոկտեմբերի 25-ից նոյեմբերի 3-ը հրավիրվել է մասնակցելու Բուենոս Այրեսում կայանալիք Կանանց միջազգային Ֆորումին: Աշխարհի 88 երկրներից Հայաստանի միակ ներկայացուցիչն է եղել և ներկայացրել է Հայոց եղեռնին նվիրված իր աշխատանքները ,,Ընդդեմ համամարդկային ոճրագործությունների, Կանայք և Արվեստը խաղաղության համար մղվող պայքարի գործում,,: Ակադեմիական կրթություն ստանալու նպատակով Սանկտ Պետերբուրգի գեղարվեստի ակադեմիայում ուսումնասիրել է դիմանկարչությունը հեռավար: Հեղինակ է մի շարք հոդվածների մասնագիտական առարկաների դասավանդման ժամանակակից մեթոդների կիրառման վերաբերյալ: Ուսումնասիրում է համակարգչային մի քանի ծրագրեր: Մասնակցում է համակարգչային գրաֆիկայի միջազգային մրցույթների:
/
В ходе своей работы реализовал следующие грантовые программы, способствовавшие: прогресс учреждения. В 1998 году на базе колледжа была реализована программа №1 «Малый бизнес» для безработных с высшим образованием. В 1997 году при поддержке организации "ЧП" был создан компьютерный учебный центр. 2001 г. создание интернет-центра в рамках программы доступности интернета. В 2002 году реализована программа «Против общечеловеческих преступлений», в рамках которой проводятся полиграфические и издательские работы. С 1997 года также занимается компьютерной графикой, у меня около 1000 работ, из них 130 работ были представлены на международной компьютерной выставке, организованной в Австрии. 2002 г. была приглашена для участия в Международном женском форуме в Буэнос-Айресе с 25 октября по 3 ноября. Он был единственным представителем Армении из 88 стран мира и представил свои работы, посвященные Геноциду армян, «Против общечеловеческих преступлений, Женщины и искусство в борьбе за мир». Для того, чтобы получить академическое образование, обучался портретной живописи заочно в Санкт-Петербургской Академии Художеств. Является автором ряда статей по использованию современных методов преподавания профессиональных предметов. Изучает несколько компьютерных программ. Участвует в международных конкурсах компьютерной графики.
/
In the course of his work, he implemented the following grant programs, contributing to: progress of the institution. In 1998, "Small Business" program 1 for the unemployed with higher education was implemented on the basis of the college. In 1997, a computer training center was established with the support of "PE" organization. 2001 establishing an internet center within the framework of the internet accessibility program. In 2002, the program "Against universal crimes" was implemented, within the framework of which printing and publishing works are carried out. Since 1997, he has also been engaged in computer graphics, I have about 1000 works, of which 130 works were presented at the international computer exhibition organized in Austria. 2002 was invited to participate in the International Women's Forum in Buenos Aires from October 25 to November 3. He was the only representative of Armenia out of 88 countries of the world and presented his works dedicated to the Armenian Genocide, "Against universal crimes, Women and Art in the fight for peace". In order to get an academic education, he studied portrait painting remotely at the St. Petersburg Academy of Fine Arts. He is the author of a number of articles on the use of modern methods of teaching professional subjects. Explores several computer programs. Participates in international computer graphics competitions.

Աշխատանքային գործունեություն / Трудовая деятельность / Work activity


1980թ-ին գործուղվել է Երևանի էլեկտրոմեխանիկական տեխնիկումի Եղեգնաջորի մասնաճյուղ, որպես վարիչ: 1993թ. մասնաճյուղը վերապրոֆիլավորվել է, որպես Երևանի ֆինանասատնտեսական տեխնիկումի մասնաճյուղ, որտեղ աշխատել է տնօրեն: Մասնաճյուղը 2001թ հոկտեմբերից առանձնացվել է, վերանվանվելով` Եղեգնաձորի պետական քոլեջ: Իսկ 2011թ. այն վերանվանվել է որպես Վայոց ձորի տարածաշրջանային պետական քոլեջ, որտեղ շարունակել է աշխատել որպես տնօրեն մինչև 2015թ, որից հետո անցել է աշխատանքի նույն ուսումնական հաստատությունում, որպես փոխտնօրեն և աշխատում է մինչ օրս:
/
В 1980 году был направлен в Ехегнаджарский филиал Ереванского электромеханического техникума в качестве управляющего. 1993 г. филиал был перепрофилирован в филиал Ереванского финансово-экономического техникума, где работал директор. С октября 2001 года филиал был выделен и переименован в Ехегнадзорский государственный колледж. А в 2011 году он был переименован в Вайоцдзорский региональный государственный колледж, где он продолжал работать директором до 2015 года, после чего поступил в это же учебное заведение заместителем директора и работает по сей день.
/
In 1980, he was sent to the Yeghegnadjor branch of the Yerevan Electromechanical Technical College as a manager. 1993 the branch was re-profiled as a branch of Yerevan financial and economic technical school, where the director worked. The branch was separated from October 2001, being renamed Yeghegnadzor State College. And in 2011 it was renamed as Vayots Dzor Regional State College, where he continued to work as a director until 2015, after which he joined the same educational institution as a deputy director and is still working today.

Գունային զգացողություն / Чувство цвета / Color sense


Գույնը տարբեր բաղադրիչների ճշգրիտ օգտագործումն է:Դա գույնին կայունություն է հաղորդում: Գույների անորոշ հարաբերությունները առաջացնում են թոշնածության զգացում:Ամենաաննյութական երանգներըը ստացվում են ոչ նյութեղենի միջոցով:
Մաքուր սպիտակը գուների հարևանությամբ դառնում է երկնագույն,վարդագույն,կանաչ ,մանուշակագույն.. Ամեն ինչ ,կարծես թե շատ պարզ է,միայն բաղադրիչների համաչափությունը պիտի պահպանվի:Հենց դա է դժվարագուն գործողությունը:
Գեղանկարչությունը գուների արտահայտչականությունն է: Գույները ուժ ունեն :Մաքուր գույները օգտագործելիս պետք է հաշվի առնել,որ դրանք նայվում են կողք կողքի :Սակայն նրանց միախառնումից ստացված երանգը այն հևքն ու թրթիռը չեն առաջացնում :
Այսպես՝ դեղինն ու կապույտը միախառնելիս ստացվում է կանաչ երանգ, սակայն այդ կանաչը նույնը լինել չի կարող ,որն ստացել են կանաչի համար նախատեսված քիմիական նյութերից:Նույնը կարելի է ասել նարնջագույնի մասին,որն ստացվում է նաև դեղինի և կարմիրի խառնուրդից: Երկու առանձին գույներից ստանու ժամանակ զգացողությունը այլ է , կենսական թրթիռը նունպես բացակայում է: Այնպես,որ գույները զգալու կարողությունը միայն կարող է տանել դեպի խոսուն նկարի ստեղծումը:
Ցանկացած նկար կարող է անգամ իր սառը գույների մեջ տաք թվալ, եթե գույների ստացման բաղադրությունը չափի մեջ է:
/
Цвет – это точное использование различных ингредиентов, что обеспечивает стабильность цвета. Смутные соотношения цветов вызывают чувство скуки, самые нематериальные оттенки получаются через нематериальные. Чистый белый становится голубым, розовым, зеленым, пурпурным по соседству с цветами... Все вроде бы очень просто, только надо соблюдать симметрию компонентов, вот в чем трудность действия. Живопись – это выражение цвета. Цвета обладают силой.При использовании чистых цветов следует учитывать, что они смотрятся рядом, однако оттенок, полученный от их сочетания, не создает той живости и живости. Так, при смешении желтого и синего получается зеленый оттенок, но этот зеленый не может быть таким же, как получаемый от химических веществ, предназначенных для зеленого.То же можно сказать и об оранжевом, который также получается из смеси желтого и красного . При получении от двух разных цветов ощущения другие, просто отсутствует жизненная вибрация. Так что умение чувствовать цвета может привести только к созданию выразительной картины. Любая картина может выглядеть теплой, даже в своих холодных тонах, если композиция цветового произведения в меру.
/
Color is the precise use of different ingredients. It gives color stability. Vague relations of colors cause a feeling of boredom. The most immaterial shades are obtained through non-materials. Pure white becomes blue, pink, green, purple in the neighborhood of colors... Everything seems to be very simple, only the symmetry of the components must be maintained. That is the difficult action. Painting is the expression of colors. Colors have power. When using pure colors, it should be taken into account that they look side by side. However, the shade obtained from their combination does not create that vibrancy and vibrancy. Thus, when mixing yellow and blue, a green shade is obtained, but that green cannot be the same as that obtained from the chemicals intended for green. The same can be said about orange, which is also obtained from the mixture of yellow and red. When receiving from two separate colors, the feeling is different, the vital vibration is just missing. So the ability to feel colors can only lead to the creation of an expressive picture. Any picture can look warm, even in its cold colors, if the composition of color production is in moderation.

Աշխատնքային փորձ / Опыт работы / Work experience


  • 1980թ.-ից մինչ օրս Վայոց ձորի տարախաշրջանային պետական քոլեջի տնօրեն- Եղեգնաձոր
  • Քոլեջը իրավահաջորդն է Եղեգնաձորի պետական քոլեջի
  • 2011թ.- Վայոց ձորի տարախաշրջանային պետական քոլեջի տնօրեն
  • Քոլեջը իրավահաջորդն է Եղեգնաձորի պետական քոլեջի
  • 2001թ.- Եղեգնաձորի պետական քոլեջի տնօրեն
  • Քոլեջը իրավահաջորդն է Երևանի ֆինանսատնտեսագիտական քոլեջի Եղեգնաձորի մասնաճյուղի
  • 1993թ.- Երևանի ֆինանսատնտեսագիտական քոլեջի Եղեգնաձորի մասնաճյուղի տնօրեն
  • Քոլեջը իրավահաջորդն է Երևանի էլեկտրոմեխանիկական տեխնիկումի
  • 1980թ.- Երևանի էլեկտրոմեխանիկական տեխնիկումի տնօրեն Եղեգնաձորի
  • 1972.- 1980 թթ.- ՀԼԿԵՄ Եղեգնաձորի շրջանային կոմիտեի քարտուղար
  • 1971թ.-1972թ.- Եղեգնաձորի շրջանի Ռինդ գյուղի միջն . դպրոցի ուսուցչուհի
  • 1971թ.- ավարտել է Երևանի Խ.Աբովյանի հայկական պետական մանկավարծական ինստիտուտը
  • 20011թ.-Հեռավար ուսուցմամբ ՝ունկնդիր Սանկտ –Պետերբուրգի Գեղարվեստի ակադեմիայի գեղանկարչության-դիմանկարչություն բաժնի
  • Զբաղվել է ինքնակրթությամբ , մանկավարժական, հոգեբանական ,հետազոտական –վերլուծական բազմաթիվ հոդվածների , շուրջ 20 գրանտային ծրագրերի հեղինակ է
  • Զբաղվում է համակարգչային գրաֆիկայով,մասնակցել է մի շարք միջազգային մրցումների ,շահել մրցանակային տեղեր

  • /

    • С 1980 г. до 9 февраля 2015 г. – директор Вайоц дзорского областного государственного колледжа
    • С февраля 2015 года по настоящее время заместитель директора Вайоцдзорского регионального государственного колледжа, председатель внутренней комиссии по обеспечению качества.
    • 2011 г. – директор Вайоцдзорского регионального государственного колледжа
    • Колледж является правопреемником Ехегнадзорского государственного колледжа
    • 2001 г. - директор Ехегнадзорского государственного колледжа
    • Колледж является правопреемником Ехегнадзорского филиала Ереванского финансово-экономического колледжа
    • 1993 г. - директор Ехегнадзорского филиала Ереванского финансово-экономического колледжа
    • Колледж является правопреемником Ереванского электромеханического техникума
    • 1980 г. - директор Ереванского электромеханического техникума Ехегнадзорского филиала
    • 1972 - 1980 гг. - секретарь Ехегнадзорского обкома ХЛКЭМ
    • 1971-1972 гг. - в Ехегнадзорской областной школе села Ринд работала учительницей
    • 1971 г. - окончила Ереванский Армянский государственный педагогический институт имени Х. Абовяна
    • 2011-слушатель дистанционного обучения живописно-портретного факультета Санкт-Петербургской Академии Художеств
    • Занимается самообразованием, является автором многих педагогических, психологических, научно-аналитических статей, около 20 грантовых программ
    • Занимался компьютерной графикой, участвовал в ряде международных конкурсов, занимал призовые места

    /

    • Since 1980 until February 9, 2015 - Director of Vayots Dzor Regional State College
    • From February 2015 to the present, Deputy Director of Vayotsdzor Regional State College, Chairman of the Internal Commission for Quality Assurance.
    • 2011 - Director of Vayotsdzor Regional State College
    • The college is the successor of the Ehegnadzor State College
    • 2001 - director of Ekhegnadzor State College
    • The College is the legal successor of the Yehegnadzor Branch of the Yerevan Financial and Economic College
    • 1993 - director of Ehegnadzor branch of Yerevan financial and economic college
    • The college is the successor of the Yerevan Electromechanical Technical University
    • 1980 - director of the Yehegnadzor Branch of the Yerevan Electromechanical Technical School
    • 1972 - 1980 - Secretary of Ekhegnadzor regional committee HLKEM
    • 1971-1972 - a teacher worked at the Ehegnadzor regional school in the village of Rind
    • 1971 - graduated from the Yerevan Armenian State Pedagogical Institute named after Kh. Abovyana:
    • 2011 - distance learning student of painting and portrait faculty of St. Petersburg Academy of Arts
    • He is engaged in self-education, is the author of many pedagogical, psychological, scientific and analytical articles, about 20 grant programs
    • He was engaged in computer graphics, participated in a number of international competitions, won prizes